Chceš od nás pusinku?? tak stačí kliknout >sem<

Heartstrings-recenze

7. srpna 2012 v 22:41 | BlackShine |  Heartstrings
Info: Lee Kyu Won je studentka na umělecké škole - se zaměřením na tradiční hudbu. Od dětství jí tvrdě vychovával její dědeček, který byl mist tradiční korejské hudby a zaměřoval se hlavně na hru na gayugenu. Proto se snaží aby šla Kyu Won po jeho stopách. Na stejné škole studuje i Lee Shin - kluk neustále protivný, samotářský a zamilovaný do své učitelky tance - Jung Yoon Soo, která ho neustále jen odmítá, ale on se stejně dál tvrdohlavě snaží získat její srdce. Lee Shin je také kytarista a hlavní zpěvák v populární skupině "the stupid" a je to i idol všech dívek na škole, jenže on po popularitě vlastně ani netouží. Jeho fanynky po něm totiž prahnou hlavně kvůli jeho krásnému vzhledu, který by mohl vážně každý závidět. Vše se změní, když kamarádky přivedou Lee Kyu Won na koncert "the stupid", kde Kyu Won tahle skupina zaujme a okouzlí jí Lee Shinův hlas. Ipřesto dále zastává tradiční hudbu, před moderní hudbou a rozhodně nehodlá Lee Shinovi složit poklonu, protože ho naprosto nesnáší. Později nastana velký zvrat - Lee Kyu Won dostane šanci mít hlavní roly v představení, ale její dědeček není vůbec spokojený. V cestě ji taky brání Hee Joo - dcera ředitele školy, která má samozdřejmě na škole velkou protekci. Kyu Won na sobě začne dřít, aby měla šanci se dostat dál než se doposud dostala a čím dál víc se začne sbližovat s odtažitým Lee Shinem, který postupem času začne zjistovat, že Jung Yoon Soo není jediná dívka v jeho srdci, až si vlastě uvědomí své pravé pocity.
Náš názor: Osobně se nám dorama moc líbila. Hudba tam byla dokonalá. A děj byl prostě nádherný... Sice k tomu víc nemáme co říct, ale doporočujeme... :)

2 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa